Menü Bezárás

Rangos marketing díj a soproni Petőfi Színháznak

Hatalmas sikerként marketing különdíjat nyert a Soproni Petőfi Színház a „Színházat vegyenek” szakmai program keretében. A rangos elismerést a Magyar Teátrum díjakkal együtt adták a Nemzeti Cirkuszművészeti Központban tartott gálán. 

A színházat működtető Pro Kultúra Sopron marketing stábja Seregély Dóra marketingvezető irányításával a Magyar Teátrumi Társaság által létrehozott „Színházat vegyenek!” programban öt kategóriában pályázott idén. A 2014-ben létrejött kezdeményezés keretében az inspiráló, példát mutató marketingmegoldásokat jutalmazzák évente.  

A soproniak műsorfüzettel, fiataloknak szóló évados kiadvánnyal, installációval, a Játék a kastélyban és az Országúton előadásokhoz készült cross promotionnal és az Eltűnő ingerekhez készült plakáttal pályáztak. A benyújtott munkáik, azoknak minősége, kivitelezése, színvonala, ötletessége, kreativitása annyira elnyerték a zsűri tetszését, hogy különdíjban részesültek.

Az indoklás így hangzott.” Köszönjük, hogy innovatív  tevékenységük és kitartó munkájuk  új lendületet adott a magyar színházművészet marketingjének és közönségkapcsolatainak.”  

Seregély Dóra, a Pro Kultúra Sopron Nonprofit Kft. marketing vezetője óriási megtiszteltetésnek tartotta, hogy jutalmazták munkájukat. Örült annak, hogy azokat a kreatív megoldásokat, új utakat, melyekkel mai korhoz alkalmazkodva igyekeznek nemcsak a színház, hanem az egész kulturális cég keretében alkalmazni és járni, az a nézők elismerése, visszajelzése mellett szakmai sikert is hozott számukra. Továbbra is ennek szellemében dolgoznak együtt munkatársaival, hiszen a díj egy közös csapatmunka jutalma és ennek eredménye a közönséggel való szoros, eredményes kapcsolatuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük