Az MKB Bank és a Takarékbank április 30-i egyesülésével létrejött az MBH Bank, Magyarország második legnagyobb, tisztán magyar tulajdonú hitelintézete. A bank egységes arculattal folytatja működését, fokozatosan megújítva és modernizálva közel 500 fiókból álló hálózatát. Ma Miskolcon adták át az új MBH Bank első, teljeskörűen megújított fiókját, amely nemcsak az új arculati elemeket viseli magán, hanem teljes kialakítása a változó hazai ügyféligényeket tükrözi. Emellett a Miskolci Egyetem kampuszán felavatták az első digitális MBH banki kioszkot, amelyben személyes ügyfélszolgálati jelenlét nélkül lehet bankszámlát nyitni.
Három jogelődje hálózatára építve, az MBH Bank rendelkezik az ország legnagyobb bankfiók hálózatával. A bank átfogó fiókmodernizációs programot indított, hogy országszerte modern körülményeket és egységes szolgáltatási színvonalat biztosítson ügyfeleinek, függetlenül attól, hogy nagyvárosban vagy kistelepülésen élnek. Ennek érdekében folyamatosan újulnak meg a korábbi MKB Bank és Takarékbank fiókok, amelyek az MBH Bank új arculatával működnek majd tovább. A bank az év végéig minden fiókját az új arculati elemeknek megfelelően átmárkázza és 30 fiókot teljesen átépít. Az új fiókokokban külön teret kap például a prémium banki vagy a jelzáloghitelezési tanácsadás, de szeparált helyre kerül a pénztár is. A letisztult belső terek akadálymentesek, így a fogyatékkal élő ügyfelek számára is kényelmes ügyintézést tesznek lehetővé.
Az új fiók nyitását követően ma a Miskolci Egyetemen debütált az MBH Bank első digitális ügyfélkiszolgáló pontja, amelyben személyes ügyfélszolgálati jelenlét nélkül, biztonságosan és kényelmesen lehet bankszámlát nyitni. A magyar FaceKom által fejlesztett, első körben 10 digitális banki kioszkot magyarországi egyetemeken telepíti a bank. A tervek szerint a későbbiekben további banki szolgáltatásokkal bővül a digitális MBH kioszkok kínálata.
Dr. Barna Zsolt, az MBH Bank elnök-vezérigazgatója elmondta: „Kiemelt fontosságú számunkra, hogy az MBH Bank kétmillió ügyfele a legjobb termékeket és szolgáltatásokat kapja, személyesen és digitálisan egyaránt, ezért nagy hangsúlyt fektetünk mind fiókhálózatunk-, mind digitális felületeink megújítására. Fiókjainkban és szolgáltatásainkban innovatív, úttörő megoldásokat vezetünk be, valamint ügyfeleink még jobb kiszolgálása érdekében olyan új banki ügyintézési modellekkel is kísérletezünk, mint a ma átadott digitális kioszk”.